top of page

תיק מניות וירטואלי: מה זה, ולמה כל משקיע צריך לפחות אחד כזה


ניהול של תיק מניות מניב, במקרה הטוב – שני סוגים של תשואות: יותר כסף בחשבון, ויותר ידע בניהול השקעות למי שמנהל את התיק בפועל. אלא שבאופן מעשי, משקיעים רבים מחזיקים תיק השקעות אך לא מנהלים אותו באופן צמוד, אלא באמצעות גורם חיצוני, וכך – גם אם התיק משיג תשואות – הם אינם "זוכים" לדיבידנד של הידע והמיומנות בניהול תיק מניות.

תיק מניות וירטואלי מאפשר להתנסות בניהול תיק השקעות "על יבש". ניהול התיק אינו כרוך בשום עלות – אפילו לא דמי החזקת ניירות ערך או עמלות נוספות, וכל הניסיון והידע נצברים לרשותכם.

מה זה תיק מניות וירטואלי?

תיק מניות וירטואלי מתנהל על גבי פלטפורמה אינטרנטית, כמו זו שמציעה צ'ריס. יש בה את כל נתוני המסחר, שערי המניות משתנים בה כל הזמן, וניתן לקנות ולמכור בה מניות. ההבדל היחיד – הכסף פה הוא וירטואלי לחלוטין, לטוב ולרע: גם אם תנהלו תיק מניות מבריק, ותשיגו תשואה של מאות אחוזים – העושר שלכם יישאר וירטואלי בלבד, ומצד שני – גם אם משבר נוראי יכה בשוק המניות העולמי – החסכונות שלכם לא ייפגעו.

באמצעות המערכת של צ'ריס תוכלו לעקוב אחרי תיק המניות הוירטואלי שלכם בכל עת, לעדכן אותו על פי שיקול דעתכם ולבחון באמצעותו את יכולותיכם.

למה כדאי לנהל תיקי מניות וירטואליים?

האם לבנות תיק מניות בדגש ישראלי או בדגש אמריקאי? תיק הגנתי או תיק ספקולטיבי? לפזר את ההשקעה בין מספר מצומצם של מניות לבנות תיק מגוון ומפוצל? כשמדובר בתיקים וירטואליים – כסף אינו מגבלה. במערכת של צ'ריס תוכלו לבנות לעצמכם מספר רב של תיקי מניות וירטואליים, ולבחון את התנהלותם לאורך זמן – וגם את היכולות שלכם בניהול תיקים בעלי אופי שונה.

כך תצברו ביטחון ומיומנות מקצועית, ותוכלו לנהל את תיק המניות האמיתי שלכם טוב יותר.

איך בונים תיק מניות וירטואלי?

תיק מניות וירטואלי נבנה ממש כמו תיק מניות אמיתי ורגיל – על פי העדפות ההשקעה שלכם, על פי הסכום שתרצו להשקיע, ועל פי טווח ההשקעה המבוקש.

המערכת של צ'ריס יודעת לבנות תיקים על פי פרמטרים אלה, ואתם תוכלו להפוך את התיק שבנתה צ'ריס (בהתאם להגדרותיכם) לתיק מניות וירטואלי, ולעקוב אחרי הביצועים שלו.

מה היתרונות הייחודיים של מערכת צ'ריס בבניית תיק מניות וירטואלי?

ישנן מערכות רבות בהן ניתן להגדיר תיק מניות וירטואלי. למערכת צ'ריס יש שני יתרונות מרכזיים: החיבור למערכת היודעת לבנות תיקי מניות על פי הגדרות אישיות (סכום, טווח השקעה, רמת סיכון וכו'), וכן החיבור המעודכן לשוקי המניות בארבע בורסות מובילות – בישראל ובארצות הברית.

אז איך עושים זאת?

כדי להתחיל לבנות את תיק המניות הוירטואלי שלכם, פשוט לחצו כאן – צפו בהדגמה ותצאו לדרך. השקעה מוצלחת!

0 comments
bottom of page